Siuntimas ir grąžinimas

1. Siuntimas
1.1. Stengiamės kuo greičiau pristatyti visas sandėlyje įsigytas prekes, kurias išsiunčiame per 72 valandas po užsakymo internetu. Jei prekės sandėlyje nėra, susisieksime su Jumis dėl pristatymo laiko kaip įmanoma greičiau.
1.2.Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris „DPD Lietuva“. DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar kitu, Jūsų nurodytu, adresu. Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo jūsų pristatymo adreso. Dažniausiai pristatymas užtrunka nuo 1 iki 5 darbo dienų nuo siuntų perdavimo kurjerių tarnybai.
1.3. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute ir/arba el. paštu. Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę su numatomu pristatymo laiku 1 val. tikslumu. Galite sekti savo siuntą ir keisti pristatymo dieną, adresą ar nukreipti siuntą į paštomatą interneto svetainėje www.mydpd.lt arba mobiliojoje programėlėje „myDPD“.

2. Apmokėjimas pristatymo metu
2.1. Už užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą–be grąžos).

3. Grąžinimai
3.1. Kiekvienas klientas turi teisę grąžinti prekę (-es) per 14 dienų nuo prekės (-ių) gavimo. Atšaukimo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo tos dienos, kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, fiziškai gavo prekę.
3.2. Apie savo sprendimą grąžinti užsakymą turite informuoti mus Skvairas, MB, el. paštu info@opticspot.eu.
3.3. Prieš išsiųsdami įsitikinkite, kad gaminys yra saugiai supakuotas, kad nebūtų sugadintas transportavimo metu. Jei įmanoma, naudokite originalią pakuotę, įskaitant visas apsaugines medžiagas.
3.4. Negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti čia
3.5. Apžiūrėjus grąžintą prekę, sąskaitoje nurodyta suma bus grąžinta per 7 dienas pagal pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

4. Prekės ir pinigai nėra grąžinimi , jei žalą padarė klientas
4.1. Jei prekė sugadinta dėl netinkamo kliento naudojimo, netinkamo naudojimo ar aplaidumo, Skvairas, MB pasilieka teisę atsisakyti grąžinti ar grąžinti pinigus. Tai apima, bet tuo neapsiribojant, žalą, atsiradusią dėl:

  • Atsitiktiniai kritimai arba smūgiai
  • Neteisingas laikymas arba priežiūra
  • Neteisėtas remontas arba modifikacijos
  • Gaminio instrukcijų nesilaikymas

4.2. Klientai yra atsakingi už tai, kad perkami produktai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami. Skvairas , MB neatsako už žalą, padarytą dėl kliento veiksmų ar neatsargumo.