Taisyklės ir sąlygos

1. Bendrosios naudojimo sąlygos
1.1. Bendrosios OPTIC SPOT svetainės naudojimo sąlygos atitinka Lietuvos vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir tarptautinį internetinės prekybos kodeksą. OPTIC SPOT internetinę parduotuvę valdo Skvairas, MB, kurios buveinė yra adresu: Giedraičių g. 41-72, LT-09302, Vilnius, Lietuva. Prisijungdami prie interneto svetainės ir naudodamiesi ja, sutinkate laikytis šių taisyklių ir sąlygų ir jų laikytis.

2. Apibrėžimai
2.1 „Pardavėjas“, „Mes“, „Mums“ arba „Mūsų“ reiškia „Skvairas“, MB, internetinės parduotuvės savininką ir operatorių.2.2 „Pirkėjas“, „Jūs“ arba „Jūsų“ reiškia vartotoją arba internetinės parduotuvės klientas.

3. Svetainės naudojimas
3.1 Jūs sutinkate naudoti internetinę svetainę tik teisėtais ir teisėtais tikslais.
3.2. Internetinė parduotuvė siūlo vartotojo abonemento funkcionalumą, sutinkate: Kurdami paskyrą pateikti tikslią ir išsamią informaciją.Išlaikyti paskyros kredencialų, įskaitant vartotojo vardą ir slaptažodį, konfidencialumą.Esate atsakingas už visą veiklą, vykdomą per savo paskyrą.
3.3. Pasiliekame teisę savo nuožiūra ir pagal galiojančius įstatymus nutraukti arba sustabdyti jūsų prieigą prie internetinės parduotuvės dėl bet kokių šios politikos pažeidimų ar dėl bet kokios kitos priežasties.

4. Prekės ir užsakymai
4.1 Internetinėje parduotuvėje parduodami įvairūs produktai. Pateikdami užsakymą, jūs pateikiate pasiūlymą įsigyti prekę pagal šias sąlygas.
4.2 Kainos, prekių aprašymai ir prieinamumas gali būti keičiami be įspėjimo.
4.3 Pardavėjas turi priimti arba atmesti užsakymus. Jūsų užsakymo priėmimas bus patvirtintas el.

5. Mokėjimai
5.1. Apmokėjimą už prekes mūsų internetinėje parduotuvėje OPTIC SPOT galite atlikti: bankiniu pavedimu pasirenktant internetinį banka, perlas terminale, apmokėjimas grynaisiais ar banko kortele pristatymo metu.
5.2. Galimas ir išankstinis mokėjimas.

6. Siuntimas ir pristatymas
6.1 Siekiame užsakymus išsiųsti greitai, tačiau pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo vietos. Pristatymo datos negarantuojame.
6.2 Siuntimo išlaidos nurodytos pirkimo metu.
6.3. Siuntas pristato DPD Lietuva kurjerių tarnyba.
6.4. Skvairas, MB,labai rūpestingai pakuoja ir pristato jūsų užsakymus, kad jie jus pasiektų nepriekaištingos būklės. Tačiau suprantame, kad kartais prekės gali būti sugadintos transportavimo metu. Šioje politikoje nurodomi veiksmai, kurių reikia laikytis sugadinus pristatymą.
6.4. Gavę siuntą, patikrinkite, ar ant pakuotės nėra pažeidimų, pvz., matomų įplyšimų, įlenkimų ar netinkamo naudojimo požymių.
6.5. Jei pristatymo metu pastebėjote pažeidimų, Kurjerio akivaizdoje atsargiai atidarykite ir apžiūrėkite pakuotės turinį. Pastebėjus viduje esančios prekės (-ių) pažeidimus, prašome nedelsiant kreipkitis į DPD klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 5 210 6773.
6.6. Jei pastebėsite, kad užsakymas buvo pažeistas po to, kai kurjeris išėjo, atlikite šiuos veiksmus: Padarykite aiškias ir išsamias pažeisto produkto (-ų) ir pakuotės nuotraukas. Susisiekite su DPD klientų aptarnavimo skyriumi tel.: +370 5 210 6773. Ir informuokite mumis kuo greičiau, pageidautina per 24 valandas nuo pristatymo gavimo, pranešti apie žalą ir pateikti foto įrodymus.Pateikite savo užsakymo numerį, žalos aprašymą ir nuotraukas el. paštu info@opticspot.eu
6.7. Gavę Jūsų pranešimą ir žalos įrodymus, operatyviai įvertinsime situaciją.
6.8. Jei žala pasitvirtins, mes dirbsime su jumis, kad išspręstume problemą vienu iš šių būdų, atsižvelgiant į produkto prieinamumą ir jūsų pageidavimus: Keitimas: pasirūpinsime, kad sugadintas (-i) produktas (-iai) būtų jums išsiųstas (-ų) pakeitimu. .Pinigų grąžinimas: Jei pakeisti neįmanoma, mes grąžinsime pinigus už sugadintą (-as) prekę (-es) pagal pradinį užsakymui naudotą mokėjimo būdą.Remontas: Kai kuriais atvejais galime pasiūlyti sugadintą (-us) prekę (-es) pataisyti, jei Jums tai yra įmanoma ir priimtina.
6.9. Norėdami pranešti apie sugadintus pristatymus ar bet kokių susijusių klausimų, susisiekite su mumis adresu info@opticspot.eu

7. Grąžinimas ir pinigų grąžinimas
7.1 Jūs turite teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo, kaip reikalauja ES vartotojų apsaugos įstatymai.
7.2 Norėdami inicijuoti grąžinimą, susisiekite su mumis adresu info@opticspot.eu ir vadovaukitės mūsų grąžinimo instrukcijomis.
7.3 Pinigų grąžinimas bus tvarkomas pagal mūsų grąžinimo politiką.
7.4. Lėšas grąžinsime per 7 darbo dienas naudodami tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atlikdami pradinę operaciją.
7.5. Dėmesio! Elektronikos prekės nėra grąžinamos. Daugiau apie negrąžinamų daiktų sąrašą rasite Valstybinėje Vartotojų teisės puslapyje

8. Garantija
8.1. Visoms prekėms, įsigytoms iš Skvairas, MB, taikoma trijų (3) metų garantija nuo įsigijimo datos, nebent prekės gamintojo sąlygose nurodytas ilgesnis garantijos laikotarpis.
8.2. Ši garantija netaikoma: žalai, atsiradusiai dėl netinkamo gaminio naudojimo, piktnaudžiavimo, nelaimingo atsitikimo, aplaidumo arba netinkamo gaminio naudojimo. Įprasta naudojimo žala arba žala dėl netinkamo laikymo ar priežiūros.Žala, atsiradusi dėl neteisėtų modifikacijų, pakeitimų ar remonto darbų.Nepirkti produktai. tiesiogiai iš Skvairo,MB.Gaminiai, kurių serijos numeriai buvo pašalinti. Prekė buvo naudota ne pagal vartotojo vadovą.

9. Intelektinė nuosavybė
9.1 Visas internetinėje parduotuvėje esantis turinys ir medžiaga yra saugomi intelektinės nuosavybės įstatymų ir yra Skvairas, MB nuosavybė.

10. Kontaktinė informacija
10.1 Jei turite klausimų ar rūpesčių dėl šių taisyklių ir sąlygų, susisiekite su mumis.