Susisiekite su mumis: +370 677 94 009

Nemokamas pristatymas Lietuvoje nuo 50 eur

Rašykite mums: info@opticspot.lt

Pristatymas ir grąžinimas

1. Siuntimas
1.1. Stengiamės kuo greičiau pristatyti visas sandėlyje įsigytas prekes, kurias išsiunčiame per 72 valandas po užsakymo internetu. Jei prekės sandėlyje nėra, susisieksime su Jumis dėl pristatymo laiko kaip įmanoma greičiau.
1.2.Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris „Multisiuntos“. Prekės pristatomos pagal jūsų pasirinktą pristatymo būdą ir siuntų tarnybą. Dažniausiai pristatymas užtrunka nuo 1 iki 5 darbo dienų nuo siuntų perdavimo kurjerių tarnybai.
1.3. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute ir/arba el. paštu. Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę su numatomu pristatymo laiku 1 val. Tikslumu.

2. Pristatymas į namus

2.1. Pirkėjo pasirinkimu, Prekes pristato pasirinkta  kurjerių . 

2.2. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių  kainos. 

2.3. Pirkėjo užsakytų Prekių pristatymo paslauga į įkalinimo įstaigas ar gydymo įstaigas neteikiama.

2.4. Pardavėjui nustačius, kad Pirkėjas užsakymo metu, Prekių pristatymo adresą, nurodė netinkamai, neteisingai ir (arba) nurodė kito, nesusijusio fizinio asmens ir (ar) juridinio asmens adresą, gali atsisakyti suteikti Prekių pristatymo į namus paslaugą.

2.5. Pardavėjui atsisakius suteikti Prekių pristatymo į namus paslaugą dėl 8.3. ir 8.4. punktuose nurodytų priežasčių, Pirkėjas užsakytas Prekes gali atsiimti UAB „Spoteris“ parduotuvėje, vadovaudamasis Taisyklių „Atsiėmimas parduotuvėje“ skyriuje, nurodytomis Taisyklėmis.

2.6. Pardavėjui atsisakius suteikti Prekių pristatymo į namus paslaugą, už paslaugą Pirkėjo sumokėtas mokestis, grąžinamas Pirkėjui per 14 (keturiolika) dienų, nuo Pardavėjo telefonu ir (ar) SMS žinute, ir (ar) elektroniniu paštu Pirkėjui pateikto informuojančio pranešimo, apie Pardavėjo atsisakymą suteikti Prekės pristatymo į namus paslaugą, dienos.

2.7. Įprastai visas sandėlyje įsigytas prekes išsiunčiame per 72 valandas po užsakymo internetu. Jei prekės sandėlyje nėra, susisieksime su Jumis dėl pristatymo laiko kaip įmanoma greičiau.

2.8. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerį, priima prekes. Jeigu Prekės vežėją pasirinko pats Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokios pristatymo galimybės, šioje dalyje nurodyta rizika pereina Pirkėjui, kai Prekė perduodama vežėjui.

2.9. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, pateikiamą kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

2.10. Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

2.11. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu.

2.11. Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.

2.12. Prekės, siunčiamos juridinio asmens adresu, tačiau adresuotos fiziniam asmeniui, jei Prekės perduoti asmeniškai Prekės Pirkėjui nėra įmanoma, Prekės bus  perduodamos juridinio asmens darbuotojui, esančiam atitinkamu adresu. Juridinio asmens darbuotojas, priėmęs siuntą, adresuotą juridinio asmens adresu pasirašo kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime. Pasirašymo metu juridinio asmens darbuotojui nepalikus pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodyta priešingai.

2.13. Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų tinkamai identifikuotas Pirkėjas. Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

2.15. Jei Prekė pristatoma per siuntų paštomatą, Pirkėjas identifikuojamas pagal asmeninį siuntų paštomato durų kodą. Apie Prekės siuntos pristatymą ir Prekės siuntos vietą Pirkėjas informuojamas SMS žinute. Tekstinėje žinutėje nurodomas durų kodas, reikalingas siuntų paštomato durims atidaryti. Jei Pirkėjas nurodo elektroninio pašto adresą, papildomas pranešimas išsiunčiamas Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.

2.16. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo ir (ar) Prekių atsiėmimo iš siuntų paštomato momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, išorinę Prekės kokybę (t.y. ar prekė neturi akivaizdžių kokybės trūkumų), asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, išorinė Prekės kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.

2.17. Pirkėjui neatsiėmus Prekės siuntos iš siuntų paštomato, Prekės siunta grąžinama Pardavėjui.

2.18. Pirkėjui neįvykdžius savo pareigos priimti siunčiamas Prekes, Pardavėjas turi teisę reikalauti atlyginti dėl Pirkėjo kaltės patirtas, papildomas Prekės siuntos grąžinimo, atrinkimo, logistikos, saugojimo ir (ar) pakartotinio siuntimo išlaidas. 

2.19. Pirkėjo pasirinkimu, internetinėje parduotuvėje, el.paštu  ir (ar) telefonu užsakytos Prekės gali būti atsiimamos UAB „Spoteris“ parduotuvėje.

3. Apmokėjimas pristatymo metu

3.1. Už užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui pasirinkus DPD pristatymą į namus prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą–be grąžos).

4. Prekių grąžinimas, Sutarties atsisakymas

4.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti sutarties ir grąžinti gautas (atsiimtas) prekes, dovanas – per šių Taisyklių 7.3 punkte nurodytą laikotarpį. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės ir (ar) Dovanos, turi teisę pranešti Pardavėjui žodžiu arba raštu apie savo norą atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes su dovanomis Pardavėjui bei susigrąžinti sumokėtus pinigus. Prekės ir Dovanos grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

4.2. Minėta sutarties atsisakymo ir prekių grąžinimo teisė netaikoma Sutartims dėl:

   a) pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;

   b) Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

   c) supakuotos elektroninės  įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

Negrąžinamų prekių sąrašą rasite čia

4.3. Pirkėjo teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes su dovanomis taikoma tik fiziniams asmenims ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės perdavimo jam, atsisakyti sutarties ir grąžinti Prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. 

4.4. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir atsisakyti Sutarties, turi kreiptis į Pardavėją žodžiu arba atsiųsti Pardavėjui užpildytą laisvos formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

4.5. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį), arba grynųjų pinigų mokėjimo kvitą , arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį.

4.6. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.

4.7. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.

4.8. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų ar dalies jų tol, kol Prekės negrąžintos  arba kol Pirkėjas nepateikia įrodymo, kad prekės yra išsiųstos. 

4.9. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:

   a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;

   b) išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška ,Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;

   c) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui;

4.9. Prekės ir pinigai nėra grąžinami , jei žalą padarė klientas. Jei prekė sugadinta dėl netinkamo kliento naudojimo, netinkamo naudojimo ar aplaidumo, Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti grąžinti ar grąžinti pinigus. Tai apima, bet tuo neapsiribojant, žalą, atsiradusią dėl:

-Atsitiktiniai kritimai arba smūgiai

-Neteisingas laikymas arba priežiūra 

-Neteisėtas remontas arba modifikacijos 

-Gaminio instrukcijų nesilaikymas

4.10. Pirkėjas  yra atsakingas už tai, kad perkami produktai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami. Pardavėjas neatsako už žalą, padarytą dėl kliento veiksmų ar neatsargumo.

Nemokamas pristatymas

Nuo 50 eur visoje Lietuvoje

Pirkimas lizingu

Lizingas be pabrangimo

Tarptautinė garantija

Suteikiama gamintojo garantija

100% Saugus atsiskaitymas

Naudojant Paysera sistemą